Disney Princess Remixed: An Ultimate Princess Celebration
Disney Princess Remixed feirer den tidløse musikken til Disney-prinsessene og temaene om mot og snillhet som del av Ultimate Princess Celebration: et unikt, globalt fantasistykke som overrasker og fryder tilhengere.