Little Girl Blue
Stasjon 19 og Stasjon 23 forsøker begge å feire Thanksgiving etter utfallet fra nabolagseksplosjonen; brannfolkene kommer sammen for å lage mat, skåle for kjære de har mistet og feire familiene de har blitt til.