Ekspedisjon Amelia
National Geographics oppdagelsesreisende dr. Robert Ballard planlegger en ekspedisjon for å løse mysteriet om Amelia Earharts forsvinning. Ekspedisjon Amelia følger ledetrådene som har ført Ballard til en avsidesliggende øy i Stillehavet og tar et dypdykk i hvordan Earhart ble en av de mest spennende og inspirerende skikkelsene i historien.