Awakening
Wesley finner en sjaman som kan fjerne Angels sjel og oppbevare den i en flaske, så når Angelus har håndtert Beistet, kan man sette Angels sjel tilbake.
I et forsøk på å finne Beistet og få solen tilbake, kommer Wesley med en mørk mystiker som skal trekke ut Angels sjel og slippe løs Angelus, som Cordy forutså ville inngå en dødelig pakt med demonen.