Devil's Bargain
Jim er overrasket over kollegaens bekymringsløse oppførsel under et paranormalt møte, og mistenker at han er involvert i den plutselige forsvinningen av en student på medisinstudiet. Melinda blir bekymret når Aiden fortsetter å uttrykke sin frykt for «skyggene».