Kinas første keiser: Det dødelige gravkammerets hemmeligheter
Kinas terrakottahær beskytter en makaber hemmelighet som omskriver historien. Disse statuene er bare toppen av isfjellet i utgravningen til denne graven.
Albert Lin og National Geographic Channel avdekker flere fryktelige hemmeligheter som ligger skjult i gravkammeret til Kinas første keiser. Terrakottakrigerne er bare begynnelsen på et mausoleum på størrelse med Manhattan, og det meste har ikke blitt gravd ut...før nå. De tyste soldatene vokter over noen utrolige gjenstander som vil forandre historien og gi oss en annen fremstilling av den antikke verdenen enn den vi kjente til.