Jim lar pizzagutten (Robert Belushi) flytte inn etter at faren kastet ham ut.
Jims favorittpizzeria trues med stenging når eieren og sønnen krangler om sønnens drøm om å bli standupkomiker. Jim forsøker å forsone dem, men ender opp med en permanent gjest – uten Cheryls tillatelse.