Løvenes konge
Olaf legger sin stolthet i å se med helt nye øyne på Løveriket i Disney Animation-klassikeren fra 1994, "Løvenes konge", og gir til beste en drøss med roller fra Simba og Mufasa til Timon og Pumbaa. Han gir seg også i kast med sentrale scener med bavianen Rafiki, og det store oppgjøret i sakte film mellom Simba og Scar (som spilles forbausende uttrykksfullt av Svein).
Olaf legger sin stolthet i å se med helt nye øyne på Løveriket i 1994-klassikeren fra Disney Animation Studios, "Løvenes konge", der han gir til beste en drøss med roller fra Simba og Mufasa til Timon og Pumbaa. Han gir seg også i kast med sentrale scener med bavianen Rafiki. Legg så til "Livets sirkel" og det store oppgjøret i sakte film mellom Simba og Scar (som spilles forbausende uttrykksfullt av Svein), og du har et nytt "Olaf forteller"-mesterverk.