Tempus fugit
Mulder mistenker en bortføring av romvesener etter at et rutefly styrter uten forklaring.
Mens agentene etterforsker en uforklarlig flystyrt, fører letingen etter svar dem til bunnen av en øde innsjø og en overraskende oppdagelse.