Starte på nytt
Det er morsdag. Emma har sine tvil angående det nye livet hun skal begynne på. Jentene er bekymret for at faren deres og Emma skal gjøre det slutt og overrasker dem med å finne igjen gnisten. Clara sender en melding til Alexis ved en feil, og Emma gir henne sitt råd for å gi henne det motet hun trenger.