Ned i kaninhullet
Hos Gulf Coast behandler veterinærene en catahoula med et brukket bein, en angorakanin som har øyeproblemer og en afrikansk servalkatt som lider av bukspyttkjertelbetennelse.
Hos Gulf Coast Veterinary Specialists, de beste veterinærene i Texas, behandler catahoulahunden Raisin som har et alvorlig brukken og infisert ben, siameseren Constantino med brudd i hofta, en angorakanin med navn Gandalf som har en svulmende øyeproblem, malteseren Toby som har mistet muligheten til kunne gå og den afrikanske servalkatten Zuri som lider av bukspyttkjertelbetennelse.