Encordades
Et innblikk i kvinnenes rolle innen idrett og samfunn fra 40-tallet til i dag. Vi følger katalanske fjellklatrere i ulike tidsrom, og opplever lidenskap for fjellene. En reise i kvinnenes historie innen fjellklatring og klatring i Spania, med vitnesbyrd som har overvunnet barrierer og stereotypier.