Ondt blod i Amerika
En voldelig og lidenskapelig gangsterfilm, som sporer skjebnene til fire barndomsvenner i det gamle jødiske kvarteret i New York, til deres modenhet som notoriske gangstere i et kriminelt imperium under forbudstiden.
En historie om to barndomsvenner fra New York som blir rike og mektige gangstere på 1920-tallet. Ingen av dem kan tilfredsstille sine dypeste drømmer og sult, og de skiller lag i en eksplosjon av vold som ikke vil komme fram i lyset på 35 år.