Spies Like Us
Olivia mottar et anonymt brev, som inneholder en kodet advarsel som kan avsløre Hucks mørke fortid. Samtidig blir en annen Pope & Associates-ansatt avslørt, og Olivia ber Harrison om hjelp med å ordne det. I Det hvite hus står Cyrus og Fitz overfor følgene av Cyrus' førstesideoppslag.