Evig Din: A Cinderella Story
Drew Barrymore og Anjelica Huston har hovedrollene i dette fortryllende eventyret om å ha mot til å oppfylle drømmer. Danielle, den "moderne" unge kvinnen fra 1700-tallet, er like selvstendig og klok som hun er vakker og snill. Mot enorme odds gjør hun opprør mot sin intrigante stemor og gjør underverker for alle rundt seg, blant annet Frankrikes kronprins.