Ekstreme redninger
I denne siste episoden av VInterredning ser vi tilbake på en sesong med redninger og studerer en redning der alt gikk galt. Slepebilsjåførene Thord, Bjørn og karene samles for å se tilbake på sesongen. Historier om liv og død, oppfinnsomhet, dårlig vær og rare historier om utlendinger på villspor i de snøkledte fjellene med vinterdekk. Karene ser på klipp i Olavs leilighet og minnes øyeblikk som kan få enhver sterk mann til å gråte, le eller rope høyt.