Vacation/Casino
Når familien ferierer på et kasino, blir Hal bannlyst fra gambling og tar Malcolm og Reese med på en reise til ørkenen. Lois og Dewey vinner en gratis spa-dag, og Francis tilbringer en ensom helg hjemme med Craig.