Friendly Neighborhood Ghost
Merkelig oppførsel får Melinda og Jim til å stille spørsmål ved psyken til deres nye nabo. Det er ikke før Melinda ser et spøkelse som har festet seg til naboen at hun oppdager at han ikke bare blir hjemsøkt, men at spøkelset prøver å drepe ham.
Merkelig oppførsel får Melinda og Jim til å stille spørsmål ved psyken til deres nye nabo. Det er ikke før Melinda ser et spøkelse som har festet seg til naboen at hun oppdager at han ikke bare blir hjemsøkt, men at spøkelset prøver å drepe ham. Når hun konfronterer spøkelset, finner Melinda ut at spøkelset vil ha hevn, men når hun hører hva naboen har å si, kommer sannheten frem. Nå må Melinda finne en måte å overbevise både spøkelset og naboen om at ting er ikke som de fremstår.