Far from the Madding Crowd
I dette lidenskapelige romantiske dramaet spiller Carey Mulligan en selvstendig ung arving som får oppmerksomhet fra tre friere: en frisk og rask sauebonde, en kjekk og eventyrlysten sersjant og en velstående moden ungkar.
Carey Mulligan spiller en selvstendig ung kvinne i dette lidenskapelige romantiske dramaet, basert på den litterære klassikeren av Thomas Hardy. Mulligan spiller Bathsheba Everdene, en uavhengig arving som tiltrekker seg tre veldig forskjellige friere: en frisk og rask sauebonde (Matthias Schoenaerts), en kjekk og eventyrlysten sersjant (Tom Sturridge) og en velstående moden ungkar (Michael Sheen).