Figaro og Frankie
Minnis katt, Figaro, forsøker å ta en blund, men kanarifuglen (Frankie) insisterer på å synge. En krangel oppstår der Frankies bur velter. Minni tror at Figaro har spist Frankie, men fuglen har simpelthen fløyet. Til slutt redder Figaro Frankie fra naboens hund, og huslig ro blir gjenopprettet.