Bare ett glass vin til.
Familien drar på vinsmaking og bor i feriehuset til Haleys nye sjef. Det er kun én regelen: ikke rør tiaraen! Samtidig er Gloria og Mitch invitert på en fest hos Oprah, men de kan ikke ta med seg noen.