Full speed igjen med Herbie
Herbie er klar for eventyr. Denne gangen er det Herbies førstedame Helen Hayes, som vil hindre at det viktorianske hjemmet hennes blir revet av en eiendomsmagnat, og Herbie må trå til når det gjelder.
Herbie er klar for flere sprø komedieventyr. Denne gangen er Herbies førstedame Helen Hayes, som er super i sin første komedie. Med hjelp fra Ken Berry og Stefanie Powers vil hun hindre at det viktorianske hjemmet hennes blir revet av eiendomsmagnaten Alonzo Hawk, Disneys kjæreste skurk. Det er opp til Herbie og gjengen å trå til når det gjelder. Fest setebeltet! Inneholder tobakkskildringer.