Outlaw
Mens Boyd bruker Detroit-mafiaens kontrakt på Drew Thompson for å ta ned fiendene sine fører Raylans leting etter den savnede narkotikasmugleren ham til å avhøre den fengslede tidligere sheriffen i Harlan.