On the Wings of a Dove
Etter at Jim føler angst og fortvilelse i flere dager, oppdager Melinda at han opplever ånden til en tidligere forbryter, en mann han ikke kunne redde i en motorsykkelulykke. Senere finner Melinda ut at ånden kom til henne gjennom ektemannen slik at hun kan hjelpe ham med å be om unnskyldning til familien til gutten han drepte, og be om tilgivelse. Når alle forsøk går galt, må Melinda finne ut en måte å gjøre det godt igjen med hans fremmedgjorte kone og sønn slik at han kan dra videre og slippe taket på Jim.