Ingen hjerner og en duffelbag
Det neste Randy prøver å krysse av på Earls liste, er den gangen de ødela foreldrenes ferie ved å legge igjen en duffelbag full av marihuana hjemme som foreldrene fant.
Earl er fortsatt i koma, og Randy og Joy bestemmer seg for å krysse av ting på listen for å forbedre Earl sin tilstand. Da Earls foreldre dro på ferie og overlot huset til Earl og Randy, kom de tidligere hjem fra flyplassen grunnet en forsinkelse og fant en duffelbag full av marihuana. Faren Carl ble veldig sint og ødela alt dopet, noe som endte med at Earl, Joy og Randy kom hjem med en sint og bevæpnet doplanger på slep, som krevde tilbake hele bagen med alt innhold. Carl måtte deretter motvillig betale for alt dopet til den lokale langeren Circus. Hva skal Randy gjøre for å bøte på denne situasjonen? Eller er dette en oppgave Earl kan løse bare ved å lytte til faren sin?