Spøkelsespappa
Stans far Jack dør i en politijakt og familien samles for å sørge over ham. Stan er traumatisert over ikke å ha fått gjort opp med Jack, så Roger faker en seanse.
Stans far Jack dør i en politijakt og familien samles for å sørge over ham. Stan er traumatisert over ikke å ha fått gjort opp med Jack, så Roger faker en seanse for å hjelpe Stan å komme seg videre. Jacks spøkelse dukker opp og blir bundet til menneskenes verden. Jack er fanget i huset og finner nye måter å snakke ned til Stan og familien på.