Sats alt
Denne mannen Earn er blakk som faen. Hvordan går du ut på en date uten penger? Hmm, disse Atlanta-typene er noen krek. Men ok, Paper Boi handler kanskje virkelig om det livet.
Etter å ha brukt sine siste penger for å få Paper Bois' sang spilt på radioen, er Earn blakk, og han blir urolig når han får høre at til tross for sin nylige rappe-suksess, lever fetteren Alfred fortsatt av å selge narkotika. I mellomtiden prøver Earn å ordne situasjonen med Van ved å invitere henne ut på en date. Tatt i betraktning hans nåværende økonomiske tilstand, følger han noen dårlige tips om billig-dating som ikke går som planlagt. Senere møter Alfred og Darius narkodealeren sin, men en uventet endring fører paret på dypt vann, og de blir vitne til den mørkere siden av narkotikahandelen.