Woody Harrelson spiller i denne rørende historien om en ung, dømt morder som er døende av kreft og tar legen sin som gissel mens han desperat forsøker å flykte fra Los Angeles.
Woody Harrelson spiller i denne rørende historien om en ung, dømt morder som er døende av kreft og tar legen sin som gissel mens han desperat forsøker å flykte fra Los Angeles til et hellig Navajo-fjell i Arizona.