Grosse Traum, Der
En dokumentar om unge fotballspillere ved Red Bull-fotballakademiet, som ønsker å lykkes som proffer, er filmet i Salzburg, Ghana, New York, Brasil og Leipzig. Sammen med afrikanske fotballsuperstjerner får vi se hva ungdommene og miljøet deres er villige til å gjøre og ofre for å oppnå den store drømmen.