Gjem Deg Loula
La oss leke gjemsel! Pocoyo begynner letingen og gjør det bra, men bare takket være Loula. Når Loula får all æren blir Pocoyo sjalu og kaster ballen for langt til at Loula klarer å løpe etter den. Vennene kjefter på ham og Pocoyo blir lei seg, så han bestemmer seg for å finne Loula. De følger sporet hennes, men hun er ingen steder. Til slutt finner de henne og har en lykkelig gjenforening.