Halloweentown
Dette komedie-eventyret handler om Marnie og de yngre søsknene hennes mens de følger den fremmede bestemoren sin, en god heks, til hjemmet hennes i Halloweentown, der hekser, troll og lignende har normale liv. På trettenårsdagen finner Marnie ut at hun er en heks fra en heksefamilie. Når en ond kraft vil ta over Halloweentown, hjelper hun moren og bestemoren med å redde byen.