Himmel og helvete
Japan har kollapset etter Den store katastrofen. Kiruko skal hjelpe en gutt som heter Maru å komme til et sted som heter Himmel. I mellomtiden bor barn bak murene i en barnehage i frodige grønne omgivelser. Etter å ha mottatt en mystisk melding, begynner Tokio å tvile på verden omkring seg.