Brødre i hæren
Mens Michael prøver å finne ut mer om Burkes undergrunnsnettverk, blir de sendt for å bryte ut en fange fra et russisk «black site» på Cuba. Fiona og Madeline må legge skylden for landssvik på en korrupt russisk byråkrat for å hjelpe til.