The Dream Team
Marcia Clark annonserer at O.J. Simpson har blitt tiltalt. Robert Shapiro søker råd fra F. Lee Bailey kommer opp med en proaktiv strategi. Når Shapiro setter sammen «Drømmeteamet», må han overbevise O.J. om å hyre inn Johnnie Cochran.
Robert Kardashian belærer barna sine om Simpson, mens Marcia Clark annonserer anklagene mot ham til media. Robert Shapiro søker hjelp fra F. Lee Bailey, som inviterer en usannsynlig alliert, Alan Dershowitz – og oppretter med dette O.J.s juridiske «Drømmeteam». Shapiro drar fordel av raseimplikasjonene i saken mens han snakker med reporter Jeffrey Toobin, og et provokativt valg for en advokat fremlegges for Simpson. Clark roser Christopher Darden, og fortsatt medieoppmerksomhet truer aktoratet. Cochran gir Simpson et løfte.