The Conversation
Walter blir hyret av en familie for å finne en savnet mann som også blir ettersøkt av en FBI-agent. Det er Leos minner om sin avdøde familie som hjelper saken.
En ung jente ber Walter om hjelp til å finne faren som nylig forsvant. Etter å innledningsvis være uinteressert, tar Walter på seg saken når han oppdager at mannen hadde snakket med noen andre bare øyeblikk etter at han ringte familien sin. I mellomtiden er Leo deprimert når bursdagen til datteren hans kommer, og han vurderer, enda en gang, sitt ønske om hevn.