Hope Floats
Når det perfekte glansbilde-livet hennes krasjer rundt henne, flytter en tidligere skjønnhetsdronning (Sandra Bullock) med datteren tilbake til sin lille hjemby - Smithville, Texas.
Birdee Pruitt (Sandra Bullock) har et liv folk flest vil misunne. Men når ektemannen hennes avslører sin utroskap på et nasjonalt TV-show, krasjer hennes perfekte liv. Knust reiser Birdee og hennes unge datter hjem til den lille byen hun forlot. Mens de to sliter med å tilpasse seg sine nye liv, får Birdee gradvis nok krefter til å åpne hjertet og finne håp igjen.