Howard
“Howard” er den ukjente historien om Howard Ashman, den strålende låtskriveren bak Disney-klassikere som “Aladdin”, “Skjønnheten og udyret”, “Den lille havfruen”, og skaperen av musikaler, deriblant “Little Shop of Horrors”. Med opptak man aldri tidligere har sett, utforsker filmen Howards reise mot å bli låtskriveren bak noen av verdens mest velkjente familiefilmer.