Sicarius
Når teamet jakter på en mistenkt som skjærer av ryggmarger avdekker de et spor fra deres siste sak som peker mot et nettverk av seriemordere. For å finne ut hvor stort dette nettverket er må Rossi overbevise en motvillig Garcia om å gjøre den ene tingen hun ikke vil: Komme tilbake til BAU.