Pretty Little Picture
De fire fruene arrangerer en middag som den avdøde Mary Alice hadde planlagt. Karl kommer tilbake til Wisteria Lane for å snakke med Susan.
De fire fruene bestemmer seg for å arrangere den store middagen som den avdøde Mary Alice hadde planlagt å holde til tross for problemene i sine egne liv. Utro Gabrielle blir presset for penger av en niåring, mens Bree prøver å holde ekteskapsproblemene sine skjult, og Susan avslører alt, på flere måter enn én, da hun konfronterer eksmannen sin.