Jack-Jack Attack
Barnevakten Kari tror at hun skal ha en vanlig kveld som barnevakt. Hun har forberedt nevrologisk stimulering med beroligende musikk til lille Jack-Jack, den minste i den utrolige Parr-familien. Hun aner ikke at Jack-Jack vil lære henne et par ting om babyer med spesielle behov. Kari beviser at hun kan takle alt Jack-Jack utsetter henne for... så vidt. Og Jack-Jack beviser at det virkelig gjør barn smartere å høre på Mozart.