Bortenfor himmelen
Kanata blir forrådt og tatt til fange. Saken blir ikke bedre når han ser at to av vennene hans står sammen med Ideals medlemmer. Weisheit avslører en sjokkerende fortid.
Kanata blir forrådt og tatt til fange. Saken blir ikke bedre når han ser at to av vennene hans står sammen med Ideals medlemmer. Weisheit avslører en sjokkerende fortid og gir ordre om å drepe Kanata. Sjansen for at Kanata klarer å rømme er liten.