Jim Henson Idea Man
"Jim Henson Idea Man" tar oss med inn i hodet til denne enestående kreative visjonæren, fra hans tidlige år som dukkefører på lokal-TV til den verdensomspennende suksessen med "Sesame Street", "The Muppet Show" med mer. Med helt uovertruffen tilgang til Jims personlige arkiver, gir filmskaperen Ron Howard oss et fascinerende og innsiktsfullt blikk på en kompleks mann hvis grenseløse fantasi inspirerte verden.