John Carter
Dette actioneventyret, basert på Edgar Rice Burroughs’ klassiske roman, finner sted på den eksotiske planet Barsoom (Mars). En krigstrett tidligere kaptein i hæren blir uforklarlig transportert til Barsoom, og blir motvillig dratt inn i en episk konflikt. John Carter gjenoppdager sin menneskelighet når han innser at kun han kan redde Barsoom og dens folk.