Julenissen 2
Tim Allen er tilbake som Scott Calvin, som har vært en vellykket og glad julenisse i 8 år. Men nå har han en ny utfordring: Blir han ikke gift før julaften, slutter han å være julenisse for alltid.
Tim Allen er tilbake som Scott Calvin i Julenissen 2, oppfølgeren til alles julefavoritt. Scott har vært nissen de siste åtte årene og alvene ser på han som den beste noensinne. Men Scott har problemer. Sønnen Charlie er på årets rampeliste, og om Scott ikke blir gift før julaften, slutter han å være julenissen for alltid.