Kampen om den grønne diamant
Michael Douglas og Kathleen Turner spiller hovedrollen i dette høytflyvende romantikk-eventyret om en romanforfatter som skal redde søsteren i jungelen og den sjarmerende lykkejegeren som virkelig distraherer henne!
Michael Douglas og Kathleen Turner spiller sammen med Danny DeVito i dette høytflyvende romantikk-eventyret. Etter at søsteren hennes blir kidnappet av kjeltringer mens hun leter etter en uvurderlig edelstein i den colombianske jungelen, innser romanforfatteren (Turner) at hennes eget liv er i fare! Og når hun drar ut for å redde søsteren, møter hun en kjekk lykkejeger (Douglas), som virkelig distraherer henne!