Kandahar
Frank er direkte når han under avhøret med Micro. Brutale minner av et topphemmelig oppdrag kaster lys på fortiden til Frank.
Når Frank avhører Micro får han vite at Micro vil hjelpe ham med å fjerne menneskene som ødela begges liv. Frank gjenopplever en tidligere militær dekkoperasjon hvor en "Agent Orange" ga ordre om å henrette agent Ahmed Zubair fra sikkerhetsdepartementet. Micro ble involvert i dekkoperasjonen når han fant en video av drapet, og nå må han og Frank finne ut den sanne identiteten til mannen som står bak.