Keegan-Michael Key på de islandske lavamarkene
Bear Grylls dukker opp med en jetpack for å hente Keegan-Michael Key og starter deres adrenalinfylte eventyr på Islands lavamarker.
Som tatt ut av en science fiction-film dukker Bear Grylls opp med en jetpack for å hente moromannen Keegan-Michael Key og begynne deres adrenalinfylte eventyr på Islands lavamarker. Fra farlig rappellering ned en 60 meter høy klippe til en klatretur som setter kondisen på prøve, blir Keegan-Michael presset forbi sine mentale og fysiske grenser i en virkelig livsomveltende opplevelse.