Vinteren slår tilbake
Thord og Andrzej blir ofre for den norske vinteren når rollene byttes om og de ender opp med å måtte bli reddet.
Når en enorm supermarked-lastebil krasjer på E6, hanker Jo Roger inn sin gamle venn og tidligere ansatt, Roger, for å gjøre et comeback. I de sydlige fjellene finner Thord og Andrzej ut hvordan det føles å måtte reddes, når to av oppdragene deres tar en vending til det verre.