Kampen om Storbritannia
Sommeren 1940 stod Storbritannia alene mot nazistene. Nå avdekker vi vrakene som avslører sannheten bak slaget om Storbritannia.
Sommeren 1940 hadde Adolf Hitler nettopp erobret Frankrike, og kun 30 kilometer med sjø skilte ham fra hans neste mål: Storbritannia. Det mektige Luftwaffe ble sendt for å bombe Storbritannia til underkastelse, ødelegge Royal Air Force og legge grunnlaget for en sjøinvasjon. Nå avdekker vi vrakene etter fly og skip for å avsløre sannheten bak slaget om Storbritannia.