Hjorten
Dagen for transplantasjonen. Hele familien samler seg på sykehuset for den viktige operasjonen. På tross av betydningen av sykdommen, hjemsøker hverdagen dem. Anne promoterer boka si, mens forleggeren og elskeren hennes anklages for seksuell trakassering. Claire må bevise at hun tar godt vare på stedatteren. Marion prøver å flykte fra virkeligheten, mens Vincent innleder et forhold.
Det er dagen for transplantasjonen. Hele familien samler seg på sykehuset for den viktige operasjonen. På tross av betydningen av dette trinnet i Roses sykdom, kommer problemene og forpliktelsene i hverdagen tilbake for å hjemsøke dem. Anne må håndtrere promoteringen av den nyeste boka si, og det at forleggeren hennes blir anklaget for trakassering. Hun blir innkalt til politistasjonen for å diskutere saken, hun innser at affæren ikke var noen hemmelighet. Som følge av Carolines anmodning for full foreldrerett, må Claire bevise at hun tar vare på stedatteren sin. Marion lever i gradvis fornektelse og innser ikke virkeligheten med hjelp av Louis, som hun møtte på sykehusets parkeringsplass. Vincent innleder et nytt forhold og glemmer forpliktelsene til familien.